me

me

Tuesday, October 19, 2010

giler

aku bosan.bukan apa.bukan dengan siapa.tapi mereka.aku xtaw kenape seme yang aku rase xsame dengan yang mereka rase.memang benar.kamu semue perfect!tapi ade aku kesah?biler kao xdak teman,pandai kao menempek kat aku.sekarang biler kau dah berpunyer,kao bizikan diri kao dengan si dia.dulu aku opn berpunyer tapi xpernah aku abaikan kamu seme.Sebab ape?sebab aku nak bahagie bukan setakat dengan yang tercinte tapi dengan kawan-kawan aku gak.aku perlukan korang seme untuk kembalikan semangat aku.yang telah hilang.jauh sekali.tapi aku tau.korang sendiri xtaw aper yang aku alami.dan korang bukannye peduli sangat pasal aku.ikot ati aku raser nak jerit jek.dulu aku selalu ingat masuk u paling best.tapi sekarang aku taw.bukan semue orang yang masuk u tu pandai dalam semue perkare nak-nak yang berkaitan dengan hidup seharian.setakat pandai otak tapi dalam hidup macam orang xsekolah,mane kao nak pergi?mane2 syartikat yang nak hire kao pon piki 68 kali r nak amek kao kije.memang aku xkisah tapi kadang2 aku sedih sebab aku xpunye kawan2 yang normal cam orang lain.yang remaja dan sentiasa bersemangat.aku letih lah.LETIH.dalm semue aspek hidup aku sangat membosankan sekarang.except my family.yang lain just like sucks!nilah yang orang kate konfliks dari remaja menganjak ke dewasa.aku taw.aku bukan orang dewasa tapi pada masa yang sama aku juga bukan lagi anak-anak yang suke merengek.aku semakin yakin dengan semue perkare yang aku buat.aku xpandang ke belakang agi.sebab yang di belakang aku hanyalaha memori yang bisa meruntun jiwe aku yang dah basi ni.Aku dah bertekad.Aku xkan berpaling.sebab aku aha dati.Bile hati aku sakit dan dah xdapat nak disembuhkan walau camne kao muncul depan muke aku pon aku dah xdak perasaan sekarang.bodoh.aku xpatot campurkan mende ni dalam entri ni.tapi sebab kao pon yang menyumbang kepada sifat bosan yang aku dah miliki sekarang kao kene tanggung akibatnye.AKU SERABUT DENGAN ORANG YANG DISEKELILING AKU YANG SAME UMUR NGAN AKU!kecuali HAIDA N hAZIRAH yer.yang lain,the hell is your's.fuck up lah!aku rasert nak lari luar negare nak gi migrate tmpat lain lah.Msia ni buat aku sentiasa panas seperti juga cuacanya yang beriklim tropika ini.kembali ke tempat asal okay,aku dah xdak harapan ngan korunk.aku buhsan dipermainkan nak2 biler mase aku perlukan korunk.korunk xpernah tahu ape yang aku pendam selame ni.tapi,nanti mungkin satu hati biler aku bersedia unutk ceritekan kat korunk korunk sendiri yang gelakkan aku.aku tau.aku dah cukup masakokay.kadang-kadang aku dah xmampu nak berlakun.aku punye hati,rasa dan benci semue tentang sekitaran aku sekarang.aku nak idop aku yang bebas.seperti hidup aku dulu.aku nak jadi burung terbang bebas tanpa ade sebarang maslah unutk difikir dan diselesaikan.Semakin bertambah hari,semakin malap dunia aku sekarang.aku xboleh.xboleh patah balik.aku akan teruskan.sampai nanti satu saat.korunk akan cakap.no wonder lah aja tu,she deserved it!

No comments:

Post a Comment