me

me

Saturday, October 9, 2010

oh

bodohnye aku.lepaskan kau.sebenarnye aku dah janji xkan lepaskan kao.  aku macam orang giler sekarang. sial.aku benci . aku xnak idop macam ni lagi . aku benci dengan tindakan aku sendiri,.tapi,aku sendiri dah xberdaye untuk tolak kemahuan kao. kao sakit , aku lagi sakit . aduhh..kalao lah aku ni xreti berlakun dah lamer aku hamburkan rase marah aku ni kat orang lain . tapi , aku sabar . sekarang aku  kat umah . aku yang bodoh sebab benarkan diri aku dicintai kao . atau dimainkan kao . tapi hari ni aku dah xboleh berlakon lagi . aku hati ni sakiiiiiiiiiiiiiiiit sangat.sakit.lao kanser dah final stage . aku dah cube macam2 tapi kao degil . aku sakit bile tengok wall kao . aku xbleh tgk orang like biler status kao bertukar single .hati aku sakit . apatah lagi yang sebuk nak anta resume .aduhhh ..bagai kene penyek ngan stimroll hati aku.retak,kecai . aku xpernah lagi raser seperti ni sebelum ni . sebab aku yang selalu mainkan orang . sekarang giliran aku .bagus . inilah balasan . Aku selalu buta dgn kao . xdak tmpat lain lagi aku nk mengadu . betul aper yang kawn2 aku cakap . Aku yg terlebeh sayangkan kao tapi kao ? Ahhhhh.. Aku diamkan diri selame ni untuk jage hubungan kite . Sekarang aku bebas nak ckp aper . Dunia ni mengajar aku idup walaopun sementare . ku rase bercinte selepas kahwin lebih baik dari bercinte dahulu.sebab aku tahu , aku seorang yang penyayang dan setia . dan xsusah untuk aku buat seorang lelaki tu untuk jatuh cinte ngan aku.tapi bukan kao . jangan kao ingat lagi hati aku akan maafkan kao . jangan kau dambakan ape2 dari aku . sebab aku bukan lah perempuan yang kao belai sejak kau balik 3 bulan yang lepas. sebab perempuan tu dah mati semalam . ilang dari dunia ni . sebab yang ciptakan diri perempuan tu adalah kao dan kao jugaklah yang mematikan die dari dunia ni. mana pergi janji kao yang kao bisikkan telinge aku dahulu . mane pergi lelaki yang aku hubungi saban waktu dulu sepanjang 3 bulan lepas . sayang seribu kali sayang . aku dah xpercaye lelaki . mane hilang ayat kao yang nak jage aku dan semue tipu helah dan gurau sende kao . yer .aku xboleh tipu .itulah diri kao .yang membuatkan aku jadi perempuan lain yang xpernah aku jadi selame ni . sekarang impaknye dalam . bukan kau . tapi aku . aku xpernah lagi jadi giler macam tadi . orang lain punye pasal yang lain yang jadi mangse . sebab ape? sebab aku xtaw nak hamburkan kekecewaan aku tu pada sape. aku terpakse berlakon aku relakan perpisahan walaopun dalam hati ini perkare yang paling bodoh yang aku pernah buat selame 21 tahun idop ini . sebab aku cintekan kao . sayangkan kao . aku korbankan sayang dan cinte aku demi kebahagiaan  hidup kao yang perfect tu . aku xkan doakan kebahagiaan kao dengan orang lain sebab aku mmg xkan buat begitu . segala yang aku buat dalam 3 bulan ni macam pasir kt tepi pantai . dibawa ombak . mungkin aku xkan jumpe lagi ketenangan yang kao bagi padaku . puas hati kao sekarang kan . aku dah bebaskan kao .pergilah . pergi . jangan pandang belakang lagi.lakarkan sejarah dengan kebebasan yang aku hadiahkan kepada kao . pergi!

No comments:

Post a Comment