me

me

Thursday, September 30, 2010

the time in rehab

im letting myself to be in this rehab
to find another 'in' thing for me
am looking and searching

i found this
SAYANG KINABALU
enjoyin every words
and makes some coherence inference
attend the conference

live the life till the fullest
growing mature
examine the past

lets investigate the dNa's of the song

sayang sayang sayang kinabalu
tinggi lagi sayang sama kamu
biru biru hujung kinabalu
tengok dari jauh
hati saya rindu


kinabalu dekat di kundasang
banyak sayur bulih pilih pilih
apa guna pergi luar negeri
naik kinabalu
hati saya rindu


sumandak-sumandak pun ramai menunggu
menari-nari lenggang sumayau
sekali melihat melepak kulitnya
saya jatuh cinta


saya sayang sayang kinabalu
keamatan pesta bulan lima
sayang sayang
kita pergi tamu jalan tamparuli
hati saya rindu


~HATI SAYA RINDU~

lagu dinyanyikan dengan suara falseto
oleh kumpulan fesko 12
  

No comments:

Post a Comment