me

me

Wednesday, September 29, 2010

entry tido

tido adalah perkare pertame yang sangat aku dahulukan pada waktu sekarang.sekarang dalam kelas ict and language.tapi mr farhang,the one and only with da gorgeous body was absent.so us?on9 r aper agi an...xkan r technician belakang ni nak halao lak...ehemmmm...ermm...sebenarnye entri ini tiada kaitan langsung dengan current agenda aku pada waktu ini pada ketika ini .di luar,guruh berdentam dentum.pokok bergoncang2 malah ibarat terangkat akarnya dari tanah.sebenarnye aku sangatlah malas untuk hadir ke kelas hari ni.asyik webpage2 ajek..buat nyek xjugak..aku ni pulak lao jenis nak buat sesuatu mesti r nak buat and tekun setekunnya untuk menyiapkan assignment itu.hu9.ermmm...well..kisah yang sebenarnye yang mahu diwar2kan disini adalah tentang hati seorang daddy yang sangat tidak percayekan anaknya.adakah kelas pada hari ahad sangat tidak relevan?daddy o daddy.daddy ni jeles sangat.xkan lah jaja nak tipu daddy untuk pergi ke kelas hari ahad.jaja lagi lah nak join fam kiter.plus,my loved one pun xdak di sini malahan mungkin dah tidak ada lagi.entahlah.so,my era nakal2 dah over.now im totally a different daughter of yours..plus,people changed.and so do i daddy.why is dat so hard for u to trust me..ok.to be honest,yes.im your naughty daughter.yes.i do!.xtipu.plus,jaja xcakap pon jaja baik.im just not neither  too angel nor too devil.me is just me.well.being the youngest of fam makes me so well protected but then im old enough to decide my pathway now.your baby girl is well grown up now.plus she is facing problem because of your protectiveness and all the comforts that you had gave her.shes just need to be alone now and trying to decide the life of hers depends on everything u had teach her and experienced plus the religious ways that u had gave her..ok.dis is too much untuk entry tido dan mungkin patot ditukar kepada entry bebel ataupon lebih tepat lagi,luahan hati seorang yang penyayang..hermm...for the rest of the week,fb bukan lagi menjadi suatu kemestian.sebab fb aku bahagia,sebab fb aku menderita.aku xhingin lagi....hati yang satu-satunya setia  biler kecewa akan berubah dan tidak mungkin lagi akan setia.

No comments:

Post a Comment