me

me

Monday, August 9, 2010

fenomena dak nek bas

saye ni jahat ker?saye xjahat.saye suke pijak kain orang.actually terpijak..nak2 dalam bas.
saye ni jahat?mane ade.dah orang tu dah tao nak nek bas terhegeh-hegeh?bersalah ker?xpon.xterlintas langsung kt ati aku nk bersalah.bas tu bukan bas bapak korunk bas tu bas yang bapak aku n bapak2 kawan aku yang lain bayar gaji pemandunye.ha8.bukan bas bapak korunk pon an unless bapak ko ceo bas  suasana edaran tu.huh.saye ni jhat?mane ade.tapi lao biler dah ade keling yang buat pangai cam taik an memang ah hangin satu badan.aper dye hingat beg yang xberjenama dye tu busar sangat sampai xbagi student melayu duduk.common lah.buat nye pkcik2 driver bas2 upm ni wathal xnk bg dak india duduk br taw.haaa..seb bek r sentimen tu xmenebal agi.huh.aku lao ngan cak memang berapi r lao makhluk2 durjane ni wat pangai yang tahap kebabian tu...lagi satu.aku sangat benci biler orang yang bawak beg besar xpon berbadan besar.huh.dah tao bwk beg besao xyah nak angkat tinggi2.kao ingat kao punye bas?huh.hampeh

No comments:

Post a Comment