me

me

Tuesday, August 17, 2010

a month and 3 days

hari ini gelap sebulan dan 3 hari kite bersama..rase itu indah..biase lah.hubungan bercinta.ade pasang surut.mungkin ini malam kite bertengkar esok malam kite bersama.cinta?cinta itu banyak pengorbanan.Selama ini cinta aku bukan jenis cinta yang ini.Cinta itu ada yang manis ada yang pahit.Sekaarang aku dah jumpe yang manis.Cume jarak dan waktu sangat anti dengan kami.Ye mungkin Tuhan sedang menguji kami.Menguji kesabaran aku kecintaan aku ketaatan aku kesetiaan aku.Aku memang.Memang sangat perahsia.Terutama tentang rasa.Perasaan.Sebab aku xnak perasaan aku yang bunuh rasa lain dalam diri aku.Lebih baik aku pendam perasaan tu dalam2 sampai terenap dalam saraf.biarkan perasaan tu mengalir dalam darah.Kerana ade satu sebab.Sebab yang satu iaitu sayang.Bile sayang adakah itu cinta?atau adakah cinta itu sayang?Kau harus banyak bersabar.Berdoa kepadaNya.Jangan kau mendesak dia.Dia ade hidupnya.Hidupnya yang sempurna.Jangan kau ganggu hidupnya dengan rengekan kau.Kau siapa padanya?Tapi aku taw.Aku sayang die.dan die sayangkan aku.Aku kena telan itu semua sebab aku yang dah pilih die.Aku memang mahukan die.Sebab itu aku tidak pernah ganggu bile die berkata tidak pada ape yang aku sangat2 mahukan ya.Dia tahu aper yang die mahu.Perasaan ini aku nak buang jauh2.Yang aku mahu adalah menghargai saat2 terakhir sementara die masih berada di sini.Tiada faedah mempertikai keadaan.yelah.sekarang baru xjumper seminggu dah ibarat setahun xbertemu inikan pula xberjumpe setahun ngan orang yang tersayang.mungkin ibarat sedekad tidak berjumpe.Sayang.Saya akan terus tunggu awak sampai kiter menemui one sweet day kite.Setiap kali awak tanye saye adakah saye sayang awak , hati saye meruntun...sebab awak dah tau aper jawapannye.abang.jannji dengan bb jangan tanye soalan tu lagi.

No comments:

Post a Comment