me

me

Thursday, August 5, 2010

lelaki?

kepada insan bernama lelaki.terima kasih.banyak ajaran berguna yang ku peroleh.hensem?aku xpernah cari yang hensem pada muke.aku nak hensem pada hati.kadang-kadang hensem xdak makne kalao hidup aku asyik xkeruan duk makan hati.baik?ermmm..yang ni aku sendiri xpasti.sebab aku pon xberape nak baik.tapi adelah jugak baiknye an.byaselah remaje.kalo lelaki yang aku sayang tu mungkin xbaik dulu tapi sekarang mungkin dah baik.xpon sekarang baik nanti lak tak baik.dunia.susah nak kate.gentleman?haaaa..yang ni memang aku demand sangat.yer lah.lelaki2 yang aku kenal?ade yang gentleman ade yang x.bergantung pulak pada life die.dah kalo nak beli rokok or nak topup pon xmampu, xpayah lah nak merase sayang pulak. kadang2 lelaki ni rela habeskan duet untuk perkare bukan2 tapi untuk awek hampehhh..nak2 awek yang jenis xkisah n bukan jenis materialistik.macam aku.ha8.tapi tu kisah cinta dulu.sekarang?sekarang okay aje.hehe.ayat nak ged.bak kate haida anak hamzah.bukan niat untuk mengata.tapi kenape mesti aku yang banyak berkorban.aku jahat ker.aku dah cukup baik sekarang.aku dah xpasang 3 4 orang cam dulu.aku setia...dalam erti kate lain tidak bermain kayu tiga lagi.entah lah..mungkin waktu dah berganjak mematangkan aku.sebab lelaki2 yang pernah aku kayu tiga kan dulu xpernah membahagiakan aku seperti aper yang aku rase sekarang.memang rasa itu pelik.tapi alhamdulilah.itulah kenyataan.jahat?erm.yang ni aku memang sangat anti.cukup lah sekali bile aku terkena dahulu.bukan setakat die jahat.bini nye pon same.nak aku cantik sangat sampai bini die jeles?xpon.byase jek aku pon.kalo stylo siket tu ade lah.hihi.camni lah adik oit.akak dah maafkan aper yang kao da buat kat akak.akak terimekasih banyak2.sebab sedarkan akak.plus,Tuhan tu ADIL.sentiase ade sebab die berbuat cam gitu.akak doakan adik bahgia dengan dia.ok.tutup cter lame.brgaye?haa..lelaki bergaye.this 1i like,hu8...xkesah larr nak kai aper pon as long as sejuk mate memandang hati pon tenang biler direnung cukuplah.xperlu nak pakai yang berjenama pada mata aku tapi tidak pada hati aku.biler bergaye lebih2 kang aku lak sakit hati . penyayang?yup.mestilah suke yang penyayang.family type.so dat when hes marry me,dye akan menyayangiku same seperti keluarge dye.sebab aku pon jenis yang penyayang and lebih suker biler bersama dengan family.bukan aku xdak peers aku.infact,i can be with anyone that i want.just being with family is better and secure.xpayah nak risao pape.ders olweys mum to cook me dishes,dads ready anytime to pick me up and comfort me,two bros to protect me,a sis dunno what she can do i suppose 4 now.ahha.jahat seyh aku.my coussies,seme giler2 macam aku.kawan2 aku?sentiase ader.baik walaupon kadang jahat jugak.tapi aku lah yang paling jahat,hehhe.jad aku harap kepada lelaki yang ade hati kat aku,sile bersifat penyayang terhadap keluarga saye,haha.lagipon keluarge saye kecik aje.cume sedare mare yang ramai.jangan terkejut taw lao family gathering.penuh satu kedai.hik8.erm...kissable?no comment.huggable?hahhahaha..entah..aku xreti seme term2 ni.lalalla.tapi yang paling penting.aku bahagia sekarang.terima kasih kepada si dia.

No comments:

Post a Comment